آیا در مغز میکروب وجود دارد یا نه؟ عوارض جانبی دارو‌های رایج لاغری راهنمای ترک سیگار برای زنان کشف و ضبط چهل قلم داروی قاچاق و غیرمجاز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  آمادگی اورژانس پیش‌بیمارستانی برای پوشش مراسم دعای عرفه در مشهد انجام موفق اولین روش درمانی کم‌تهاجمی آرتروز زانو به روش GAE در بیمارستان امام‌رضا(ع) مشهد تشدید نظارت‌های ۵۲ تیم سلامت محیط و کار بر عرضه و ذبح دام عید قربان در مشهد مردان به سلامت خود توجه کمتری نشان می‌دهند کودک مرگ مغزی در مشهد به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) تب کریمه کنگو یک بیماری حاد تب‌دار و خونریزی‌دهنده است توصیه‌های طب ایرانی به مردان درباره بزرگی خوش‌خیم پروستات پیش‌بینی تداوم رگبار و رعدوبرق در برخی مناطق کشور (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) روش صحیح مسواک زدن | آیا بعد از استفاده از دهانشویه باید دهان را شست؟ مقاومت آنتی بیوتیکی نتیجه مصرف خودسرانه و بیش از نیاز این دارو‌ها است
سرخط خبرها

دستگیری دامپزشک قلابی در سبزوار

  • کد خبر: ۱۶۷۳۹۱
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
دستگیری دامپزشک قلابی در سبزوار
رییس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: یک درمانگر غیرمجاز دامپزشکی در این شهر، که به صورت غیرمجاز در امور درمانی دام مداخله می‌کرد، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، برات‌الله زیدآبادی اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت غیرمجاز این متخلف به عنوان درمانگر دامپزشکی، با هماهنگی دادستان و پلیس آگاهی، وی در حین انجام درمان دستگیر شد.

وی تصریح کرد: با دستور مقام قضایی دستگاه سونوگرافی و دارو‌های همراه وی ضبط و توقیف، و پرونده این متخلف، که سابقه قبلی نیز در این زمینه داشت، در دست بررسی قرار گرفت.

رییس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: براساس قوانین و ضوابط سازمان دامپزشکی، اشتغال به درمان دام و طیور در دامپزشکی مستلزم دریافت پروانه اشتغال به امور درمان از سازمان دامپزشکی است و با متخلفان برخورد می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->